!!!
Click on an image to cast your vote.
Picture for Be invisible? check
0%

Be invisible?

Picture for Be able to fly?
check
0%

Be able to fly?

OR

Would you rather...

you may be a creeper.
arrowCOMMENTS (17) Created by jmisgay | LOL | 8 years ago | 4523 votes
Login Facebook Connect Twitter Signin diPoll Login
Geth7095if i was invisible id be a MAJOR pervert id follow hot girls home and watch them change cloths when
5 years ago
JhonryMuozinvisible? nobody will see you? even though you go to the gilrs locker room!! lol
6 years ago
rorimtmspread my wwiinggss n fly!!!
6 years ago
fidocharlesfly
6 years ago
Demohtooi'm lazy to walk ......so i choose fly lolx
6 years ago
AwohHall invisible?
6 years ago
StevenBelenchiaaw shit i thought long and hard on this one and i chose.... invisible
6 years ago
AshiiEvansi wud choose both
6 years ago
JohnLarryJaliqueso I could be a Spy. ;D
6 years ago
MaginaAntimageinvisivle you could sneek up into the bathroom and watch girls ahahah
6 years ago
GwenGreenflyin would be sooooo kewl but try to stay away from the planes,hawks,beez,ect.
6 years ago
FernO123i ment to put fly!! oh well :s
7 years ago
alicecullen555Leave a comment...
7 years ago
MiaEnnsRampageRyley: haha true
7 years ago
RampageRyleyYes but flying aint gonna get you into the sweedish beach volleyball teams dressing room after is it?
7 years ago
AvroLCI guess I'm creepy
8 years ago
amanda4your creepy if you chose invisible...flying would be fun :)
8 years ago
Page 1 of 1
arrowFEATURED POLL
Thumbnail for SMIRNOFF 100 Thumbnail for ABSOLUT 100
Created by Calvin (7 years ago)
4.5/5.004.5/5.004.5/5.004.5/5.004.5/5.00
185 votes | 2 comments


SUPERIOR 100 PROOF VODKA
SMIRNOFF 100
ABSOLUT 100
Share
Twitter icon Digg icon Email icon Embed icon